Saturday, August 05, 2006

Less cars,more time..

Mjo så ligger det till. Jag har decimerat vagnsparken ordentligt nu, då jag inte har tid längre för de små mindre modellerna. Vintern kommer att bestå oavkortat av: 1:27 ,1:12 samt 1:18 Touring. Sommaren kommer att bestå av 1:12-1:10NT-1:8 Offroad.

Dom flesta vet att ja byter bilar som 17,köper...testar...säljer. Eftersom jag startade min "karriär" med IC-Track så känns det som man är hemma igen då man kör onroad,dock är inte offroad tråkigt,eller inge kul utan det är skoj men Track finns i mitt hjärta och det är de som gäller först och främst.

Jag har som sagt nu testat detta me "bashing" o det va skoj, dock har ja kommit till insikt att det ger inte mig som förare nått alls, o den njutning ja hadde finns absolut inte kvar.

Ses på Stubben.

/Thomas P

0 Comments:

Post a Comment

<< Home