Saturday, January 12, 2008

7 days and countdown...

7 dagar - 168 Timar - 10080 Minuter - 604800 Sekunder kvar till Eskilstunas rejs

I skrivande stund är det 61! Startnde,uteslutande är 27T stock störst,följt av Modified,Buggy och 1:12.

Visst vill man alltid vinna..eller iallfall prester så bra man kan.Jag har enmålsättning och det är att INTE Bryta tävlingen...Hoppas att alla reservdlar hinner komma fram i tid innan tävling.Jag håller tummarna att Niko på Paintby Niko hinner lacka min kaross,det är juh absolut inte nödvändigt, men man blir altid lika lyrisk när han visar upp det han gjort. Som sagt, ja har full förståelse, studierna i första hand =).

Det e juh trragiskt att jag inte han testa utvxl förra gången ja va där,iom att jag glömde min svarv o motor :S så vart icke så fallet o jag e ebaka lite på ruta 39...men men =). Jag e där för att SE,LÄRA o ha KUL!!!. Ja vet precis vad jag kan prestera, Nyköping e ett utmärkt exempelpå det, aldrig kört en touring bil,o lägger mig som nummer 3 totalt. Det har iof inte sån stor betydelse, nu komer jag till en bana som e oerhört snabb, o kräver rätt spårval...det sistnämnda skulle ja övat på,men men de vart int så...Den största konkurenten är inte dom andra, kan åta självsäkert...den största konkurenten e givetvis jag själv......med EN tävling,finns det egentligen ngen som helst rutin på detta, se bara att vi "chansade" o köra hela rejset me en svarvning...i efterhand skule det vart MINST 2 på plats...

Jag har gått igenom allt på bilen.

-Jag har bytt ut alla skruvarn som sitter utsatt till orginal, o skrotat det sk titanskruvarna
-Jag har shimmat upp främre sido ulley-hållaen, för att framfremmen skall löpa friare...
-Jag har rengjort alla lager, me spray, o knapt droppat olja idom.
-Jag har lämnat bort mina stötdämpare på fräsning, genererar en möjlighet till lägre RH
-Jag har Monterat motorn
-Jag har svarvat Dito

Komma skall...

Ta kontakt med Cargel ang reservdelar.
Ta kontakt me Niko, o SE om det går at få til len kaross innan rejset (hoppas ;))
Ta kontakt me Firman som donat mina dämpare, hoppasfå dom klara på Tisdag...

Ackar,svarvar,laddare,radio mm allt ligger redan på plats i F8an...

På Återseende...






0 Comments:

Post a Comment

<< Home