Saturday, March 08, 2008

Minipins and a S4...the dream

Va skall ja säga?...bilen e som en dröm, dock hadde ja vid körtilfället inte gjort nå drastiskt, så den va fortfarande ganska mjuk...Enda ja gjorde va att gå upp i Fjädrar te Pink..Bilen e så snäll o köra o exakt att ja inte vet va ja skall säga...??.

Det ja vet e att jag har sällan varit så nöjd med ett rc-köp som få...tror ja va inne ett tag me BJ4WE att sälja den, men insåg att ja skulle få ge bort den för nått år sen eller 2. o jag har aldrig ens kommit på tanken o sälja denna..skall ja göra det ere för en NY likadan, iom att ja trivs med den. =)

På klubben i Fredas så vare sjukt kul, bana fick vi till helt jefvla mumma! flera som instämde o hoppas att vi kan få till den igen..Dubblarna va lite knepig de första ggrena, men sen så satt dom som ett smäck...

I skrivande stund håller ja på att ändra setupen lite, inför kommande körning.

1 Comments:

Blogger Kris said...

Dina bilar gick verkligen perfekt i fredags, mycket tack vara att du kör väldigt bra!

Undrar vilka däck från jconcept du använde? Tänkte köpa några till min 2wd.

Såg också att du efterfrågar bilder på forumet. Du får gärna använda mina bilder som jag tagit och publicerat på min blogg. Uppge bara namn eller bloggadress i samband med bilderna.

Hälsningar
/Kristofer
rcbuggy.blogspot.com

12:39 PM  

Post a Comment

<< Home