Saturday, August 09, 2008

5 days left to Nationals starts (training day)

Japp, om 5 dagar så öppnar den fria träningen kl 12:00 Fredagen den 15/8-2008.

I skrivande stund ligger min bil trasig, bärarmen fram e avkörd,vingfästet av..ja kan inte påstå att ja e sugen på att köra. Jag skal dessutom på traktaments jobb, Karlstad skall ja till o jobba fram till Fredag förmiddag.

Jag siktar på att träna lite, ifärdigställa bilen o sen köra några ackar, har ja tur har ytterliggare framdäck kommit. Men är det varmt,soligt så går ja på dom däcken ja testade sist.

Är det däremot regn,blir det inget på Fredagen,enl SMHIs rapport i dag skall Onsdagen o Torsdagen va kanon!! det bådar gott inför årests 1:10 händelse...

Söndagen är den dag jag sj skall tävla, 4wd buggy...ja kan redan nu skriva att regnar det så kör jag inte alls. är det dåligt väder, molningt, o funktigt i banan kör jag. men nå regn är jag inte intresserad av. möjligt ett svagt duggregn..men thats it.

Ja e så att om ja skall satsa kan jag inte leva med någon annan, att göra något halvhjärtat har aldrig varit min melodi, att ställa upp o sikta på vinst eller topp 3 gör jag aldrig, jag har alltid samma inställning. Att ha roligt,att inte bryta,att alltid göra mitt bästa!! jag vet att jag kan bättre än det jag gör nu,utan TVEKAN, men det skulle bli förödande för min familj, o dessutom vill jag inte det pgr av just detta, även om det är ok från dom. Ni kanske tycker jag är negativ, men så är det faktiskt.

Mitt mål är som sagt:

Att ha KUL
Att göra mitt BÄSTA
Att inte BRYTA

man skal vara medveten om att det är inga blåbär som kommer till våran bana, även om detta underlag är totalt anorlunda mot vad dom e vana med..men en bra rc-förare anpassar sig på nån timme eller 2,att automatiskt köra i samma tempo som hemma-toppförarna kan juh va o ta i efter 2 timmar, men ja tror att det komer o bli svårt...ja har ingen större erfarenhet från rejs.

dags datum har jag kört.

Buggy - Ute

2 x söderhamn
1 x Sjöbo
1 x Falun
1 x Örebro

Buggy - Inne

1 x Norrtälje
1 x Falun

Touring - Stock inne

1 x Eskilstuna
1 x Nyköping

Viss rutin har jag, men jag skulle behöva betyligt mer, det är nog den största nackdel jag har

Vi ses på RM

/Thomas P

0 Comments:

Post a Comment

<< Home