Friday, September 12, 2008

TEK18XT...does´it in the dirt...

Japp...tog tillfället i akt iom ledigheten att bege mig ner till klubben. På dagordningen stod det att testa lite mer av cellerna, men nått skumt hände,så ja gick vidare...o måste säga att "Truggyn" är riktigt kul o köra..drog nåra repor fram o tebaka på rakan på Skarpnäcks 1:8 bana..dvs inte den minsta för 1:18 :D:D...dock lite blött på vissa ställen...men jätte dubbeln på slutet av rakan, inga problem...den tar ojämnheterna ruggigt för o va så liten...



2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ser kul ut, jag såg fel på bilderna, jag läste 1:18 men när jag tittade på bilderna tyckte jag det såg ut som en stor =).

3:28 PM  
Blogger TpParts RcXtreme said...

Mjo, den ser rätt cool ut..de bästa är att den går ruggigt fint för att vara så liten...

10:34 PM  

Post a Comment

<< Home