Saturday, October 11, 2008

Ett tillbud vid tävlingen i Bofors - MSEC

Jag har ingen närmare information förutom att ett ack närmare bestämt EN cell i ett 5 cells ack vid märket IB(intellect) 4600mah Sprängdes vid deltävlingen i Bofors. Vad jag vet togs cellen utanför byggnaden o smällde där. Närmare information har jag inte, informationen är saxad från rsb.se. Att cellen smällde räder det INGEN tvivel om, dock närmare information besitter jag inte med.

-------------------------

Vi vet som är i "svängen" att IBs celler har varit flitigt representerade i dessa samanhang, dvs sprängingar, man har även förbjudit flera batcher, o numera endast vissa är tillåtna. Listan finns på EFRA s sida om vilka o va dman FÅR anv, nu small en cell i de "nya ackarn" o det enl min mening är ILLA.

Jag vet att ANDRA tillverkare har smmällande celler, men inte alls i lika stor utsträckning som IB.

Jag va sj inne ett tag på IBs nya celler, men skippade dom. o jag är oerhört glad över det

0 Comments:

Post a Comment

<< Home