Thursday, November 20, 2008

Painting time...

JEpp..som ni ser så har det inte skett nån enorm uppdatering på bloggen min de senaste dagarna. En av anledningarna till detta är att jag o familjen min e mitt uppe i en flytt...Min sambo packar ner massa saker i kartonger som förövrigt gör ett hästjobb då även barnen far runt osm skottspolar :D. Jag o andra sidan drar ett litet streck tä stacken ;), jag målar om nämligen, Linus rum som innan hadde "nalle tapeter" är grundat. Hobby rummet är halvt spacklat o dess stora garderober är utburna, med hjälp av min far, tack pappsen! =) Köket är spacklat,taket är klart där, o en vägg är grundad...

I dag sker troligen en del inköp..om allt faller i lås!

Platt TV - 42-52"
Soffa/grupp
Bord
Köksstolar
TV-bänk
Vitrinskåp
Lampor

Mer ingående uppdatering sker troligen i kväll, me ev små bilder vi tog på visningen..

Beträffande RC, som bloggen i huvudsak handlar om, får vänta...

hoppas ni har överseende!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home