Friday, August 28, 2009

MSEC 2009/2010 - elbuggy

"men vadå, du skall juh sälja sakerna"? ja...kändes som det typ...

Nu har det kommit upp till förslag dvs INTE spikade däcksregler.

Schumacher mini pins o spikes. Däcken fungerar bra, eftersom man måste klippa av alla nabbar..gör man inte det,sabbar man mattorna.

Det här är emot mina principer, att förstöra ett nytt däck. Jag säger INGET emot däckets känsla, eftersom ja sj kört det inne på klubben. Men fortfarande så måste du förstöra det för att ev få tävla med det OM det går igenom.

Första säsongen så körde vi Taperpins från Losi o för mig fungerade det däcket kanon, jag vet fler som håller med mig, däremot fanns o finns det flera som inte fick det att fungera, men detta beror på en inställing, setupen på bilen

0 Comments:

Post a Comment

<< Home