Monday, October 19, 2009

New gas...Xray M18T Pro...Test 2


USA/UK

The car performed outstanding, and i will not sell it...it is amaizing, thanks to Matte A!!
------------

SWE

Efter att ha talat med Matte A så va saken biff, ja behåller bilen o alla dess delar. Efter att ha hört hur jefvla bra hans bil gick o min bajveck, så va ja näst intill otröstlig...Det stod bara LRP Shark ST i min panna, o annonsen kom ut...Den e numera bort tagen o komer inte igen de e ett som e säkrert!!, Fråga Matte A så får ni höra..

Jag har gjort detta.

Dragit åt framdiffen ordentligt.
Behållt samma bak (lite lösare)
7mm limiters i bak, ist för 6
Vinklat in bakredämpare ett steg (näst innersta)

Gecko 32 bak, 100% soppat
Gecko 35 fram, osoppad.

Jag finner bara ett ord, fullkomligt överjefvlig!!, den går EXAKT dit ja vill, ja kan gå på gas nästintill hur ja vill...Asså bilen e som NY,den gamla e bortblåst, o hopp me flat landnings e inga problem...En sak e säker, ja skall med Matte A´s hjälp o andra Xray förare förska göra allt ja kan för att inte komma sist i Halmstad.

Foclk säger att den e klen, håller inte...i sltet på rakan, o då gick det FORT!!! slog ja i bakhjulet i en pelare, o trodde att ja slagit bort halva bakvagnen, eftersom bakhjulet va 90 grader toein...det tog minst 5 min innan vi fatta att inget va sönder av plasten, o ena ALU hubben va SPRÄCKT!!! ja måste no va den första =)


0 Comments:

Post a Comment

<< Home