Sunday, November 22, 2009

Wingy | 1/18th scale Wing | Price will go up from 1 dec

USA/UK

Today i do not earn anything on my wings, my purpose is not to be a rich man, but to let racers have my products. From 1 december it will be slightly higher, the price on wings and shipping will go up.

I do not yet offer any domestic sales, but are you interested, let me know on

tp_parts@live.se


------------

SWE

I dag så tjänar jag inte en enda krona på mina vingar, o syftet är inte att bli rik.Utan att få det hela snurra av sig självt, jag får vid varje frakt tillfälle lägga till oftast mer än priset på vingarna. Mitt mål med hela idén e att folk skall få en vettig vinge till ett bra pris.

1 Decmeber har jag valt att justera mina priser en smula, främst på fraktsidan där jag får lägga ut massor av pengar.( ilänga loppet blir det några kronor)

Jag skulle tippa på priser runt

20-25 på vingar
16-20:- för frakten.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home