Tuesday, November 13, 2007

And we have a winner....




Jaja, jag tog mig samman och packade ner allt vad 1:10 heter...sålt av saker jag inte anv. Sitta på 5 BL motorer?? HALLÅ!! :D:D. Gjorde slag i saken, trimmade frugan och pep iväg till SKarpnäck i Söndags...

Scalpel..the best a man can get. Inget " ser ut som en liten 1:12" , borde uppföra sig som en liten 1:12a"..DET ÄR EN FÖRMINSKAD 1:12a . Den har inga likheter med en 1:18 "touring" å som en Xray M18 o lite RS4a.





8 ack vart dt ca, o bilen kändes bra, orginaldäcken va verkligen SKRÄP, kommer nyttja fälgarna.

Efter ett ack, på orgialdäck va ja inte så monstruöt imponerad, bilen va verkligen hal (hadde många rätt?)...Ähh, ja sprättr påsarna, nya däck måste testas...Hard fram o Supersoft bak soppade hela ytan bak, o e 1/4 ram, innersidan.

Med 15T piniong (som förövrigt ÄR Xray) så gick bilen som en raket, ingen mamba raket, utan lagomt för banan. Motorn vart varm, men inte på nått sätt farligt...men att sträva efter sval elektronik e nått jag personligen vill göra!.

Ner på 14T pinong o motorn började bli svlare, det fick duga, runt 60grader efter ett fäste som inte är utav denna värld!! mattan e dock rätt sliten o finns lite ojämnheter, o en sån liten bil påverkas av det. Några avåkningar o ja trodde flera gånger att bilen skulle va skrot! men ICKE =)

Länge sedan jag hadde så skoj som jag hadde i Söndas, inte ens funderat på Offroad, utan snarare bara längtat efter min nya Xray M18Pro, för att öra dom andra sälskap =)

Micke,Perra o nåra till dök upp o körde Xray M18, med gummi däck. Nånstans "måste vi dra gränsrna" i dagsläget va ja fattat så ere mest en "test", vi måste få fram det bästa,enklaste o billigaste för att få en så tait o enkel rejsing som möjligt.




0 Comments:

Post a Comment

<< Home