Wednesday, July 02, 2008

180

Japp...nu har ja gått länge nog o funderat...par månader elelr veckor, oavsett så har beslutet varit ganska enkelt. -There will be no more Truck or 2 wd Buggy....

Jag har sålt min Associated T4 Truck med tillhörande delar til en herre i Göteborg (trevlig som 17 va han dessutom!!)

Jag har ute på annons:

LRP Sphere Competition 07 NIB
LRP Sphere Brushless Used
Atomic Carbon S2 ARR Buggy (massor av delar,ESC,Servo, mm mm mm)
Tamiya LB i Bruks skick.

Jaha, varför denna "vändning" ?

I 1:10 El buggy gillar jag bara en klass o det är 4 wd, jag tycker inte att 2 wd e roligt. Jag ser endast 2wd bilen som en "track time" bil på stora rejs, där av anl till köpet. Men, ja kommer INTE att köra RM 2wd,Sjöbo eller Örebro-minnet. Utan endast 4wd o det blir troligen bara RM, sen börjar inne säsongen i September, o det blir Touring satsning samt lite 1:18. i År ere nytt då ja även skall köra rejsen i Väst-8,klippan o Halmstad "hoppas jag".

Dessutom tränar jag Helikopter,så ja skall köpa mig en nu i vinter, o flyga lite...

OBS, jag lägger inte av, utan satsar på det jag GILLAR, det e de som gäller!!!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Måste ju säga att det är sjukt tilltalande att köpa en s2a :)

8:07 AM  
Blogger TpParts RcXtreme said...

De ba köp , paketet har ett bud...

10:37 AM  

Post a Comment

<< Home