Wednesday, August 13, 2008

2 days left to the Nationals

Japp..det är Torsdag sen ere Fredag och banan öppnar för Fri träning kl 12:00...

Är jag taggad ? - nej inte ett dugg...

Vill jag köra ? - mja...vet inte, troligen vill ja de..

Hur skall du lägga upp det ? - Tja, jag skall om det blir av göra mitt bästa,jag kan varken göra mer eller mindre... Fredag skall jag köra 2-4 ack...sen hem direkt...Ner på Lördag o sköta besiktningen sne skall ja hem direkt o vila...för att vid bra väder stå nere på banan kl:07:00 senast.

Hur ser du på väder och vind ? - En fuktig bana stör mig nte alls...gråa moln o o blåst stör mig föga, möjligen mina ögon som e känsliga. Vid ev regn så kör jag inget alls, utan ser på så är det. det skall vara kul =)

Målet om alt klaffar med väder och vind ? - Tja e A-final är aldrig fel...det vore ohyggligt skoj,men jag har inte den inställningen att "ja skal vara i a-final,ja siktar på topp 5 osv...varför göra det? jag tävlar mot mig själv,den största motståndaren är mig sj..jag vet vad jag kan prestera, o det gälleratt plocka fram det hela... Strategi blir ??? who knows..

Nu ere stiltje ett tag på bloggen o kommer hoppas ja att kunna uppatera den så fort som möjligt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home