Sunday, September 28, 2008

2dra dagen...Träning i Eskilstuna...

ALlt var fel, hela bilen var ett enda stort skämt asså dess inställningar..mena ja e ingen hejjare på Setupe, men ja kände mig som en NOLLA när A.Hagberg kände o skruvade en snutt...fy in i vad jag skämdes. Hur som haver, det vart bättre o bättre...o ja e fortfarande inne att det ÄR oavsett viktigt med en rätt inställd bil,utan denn meningslöst o harva runt...skall beställa 2 x 2413 Ko servon så jag har för hela säsongen. Diffen va skrot( mitt fel), remamr höll,allt höll...JAG höll INTE måttet...jag e 100% säker att jag är för feg, jag vågar inte pusha helt enkelt så mycket som man sig bör när man kör SPOOL. Ja tycker det känns avigt, o inte helt rätt, gas,broms,gas,broms...ja skall testa Diff och Oneway...

Hur som helst så dröjer det tyvär ett tag innan det blir någon mer träning, har inge naning alls när det sker igen. Flytt skall förberedas o det känns viktigare även om ja e sjukt sugen på att köra...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home