Friday, September 26, 2008

Dagen efter den stora dagen...

I går tog vi troligen ett av de viktigaste besluten vi någonsin gjort förutom våra underbara barn. Vi skrev på kontraktet för ett nytt Boende, en ny hyresvärd,ny statsdel,andra människor,nya skolor...

Missförstå mig inte, jag har gillat sj lgh i Valsta i Märsta, men folket runt om kring har inte gjort mig speciellt upphetsad,dessutom med stora skadegörelser i trappuppgångar,vandalisering utomhus,sappade P-Automater mm, så e ja så glad att rent utsagt slippa skiten!!.

Flytten går mer "västerut" till Sigtuna, Radhus...Barnen kan tassa omkring på gräsmattan,springa till lekparken utan att bli överkörda...riktigt lugnt o mysigt. 2 uteplatser, 3 sovrum på ovanvåningen o ett stort HOBBY RUM!!!!! Äntligen. Vardagsrum,köo o 2 Badrum. allt byggt 93 o är redan i fint skick.

Tävlingarna är satt i fara, det är inte alls lika säkert att alla dom tävlingar jag sagt att ja skall köra kommer att köras...återkommer med mer info.

Nu skall jag till Eskilstuna o premiära inne..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home