Sunday, February 15, 2009

Im leaving Racing for a while...Be here with some bashing

Japp, har funderat mycket den senaste tiden på detta beslut..o det va faktiskt inte så svårt osm jag trodde..Jag kommer att sluta o tävla nu, o kommer att ha allt till salu med andra ord. Jag skall säga som man ALLTID säger, man skall aldrig säga aldrig..vem vet, man kasnke får nått ryck nån gång i framtiden o vill börja leka igen med racingen...men som det är nu o in i framtiden, så funkar det helt enkelt inte ur:

Geografiskt perspektiv - Jag har 14 mil ToR till närmsta bana, det fungerar inte tidsmässigt. Jag har under en lång tid intalat mig själv att det "går", men det gär det inte, jag tappar flera timmar i transport o det håller inte, tiden är för mig som småbarns förälder viktig. Jag har försakat en del ehmma för att kunna de senare år köra "ganska" aktivt, men har nu faktiskt beslutat att lägga denna del på Hyllan (eller sälja allt menar ja :)).

Bilen finns på rsb.se http://rsb.se/arena/showthread.php?goto=newpost&t=33499

Samt Skarpnacks forum http://forum.skarpnack.nu/viewtopic.php?pid=22092#p22092

0 Comments:

Post a Comment

<< Home