Wednesday, March 11, 2009

Finaly

Japp, så var det hela klart då...Hemma i hobby rummet står en Ultima RB5 som skall förhoppningsvis tjäna mig väl på banorna. Det var massor av delar med till denna bil som jag köpte beggad.

Listan "To Do" vad som jag sj kommer att göra för att få den som jag sj vill.

Keramiska diffkulor skall monteras.
Tum-skruvsats om så finnes skall inhandlas.
Styrningen skall gå´s igenom för att minska bindningen
Stötdämparna skall gå´s igenom.

To shop:

Nytt chassi skall inhandlas (behövs inte, men små,små limrester får mig att utveckla exem ;))
T-plate Extra utöver de som finns med =)
Quicknuts eventuellt
Hard ballends
Bärarmar Extra utöver de som finns med
Dämpartorn Samma som ovan
Styrspindlar Samma som ovan
Lager
Ren satser dämpare?
GEHA?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home