Sunday, March 08, 2009

Preparation..part I

Hehe, i dag stod jag o bara o stirrade i hobbyrummet..."shit va sylar"....Hur som helst så har mitt antal med rc-bilar decimerats. Vilket är bra för den kommande säsongen, ja får iskallt mer tid, vilket ja verkligen behöver.

Första anhalten - Däck och fälgar.

Ojoj, snacka om att de va däck, inga enorma mängder men har så det räcker en bra bit in i säsongen utan tvekan. Tror inte jag behöver köpa speciellt mycket däck denna säsong alls, Möjligen till 2wd då...

Jag har som sagt inga mål,utan tar endast körningen för va den är, e lite irriterande...ja e sugen faktiskt på att köra 4wd..o även 2wd!! Den skal bli spännande o ratta. Jag kommer att få "välja" på rejsen då en sk "dubbling" aldrig sker

Söderhamn - skall jag köra
Örebro - blir det nå rejs här ? om ja så e ja sugen..
Sjöbo - Nej inget rejs för mig
Skarpnäck - i dagsläget inte bestämt mig till 100.

Som sagt, förberedelserna måste starta tidigt om man skall köra nått i sommar...mina förberedelser har varit mildt sagt usla...ja har inte kört nå 1:10 sen RM 2008..detta påverkar självklart mig o min körning. Från att kanske ha varit lite "övre medelmåtta" till medioker...Visst allt e som o cykla, ba köra lite så e man tebaka. Men här är det anoslunda från andra år...JAg har inte den tiden jag avsatte förr om åren för RC...En sak e säker, det stör mig ganska mycket eftersom jag vet min potential!. Jag får helt enkelt acceptera att jag är bara en i mängden from nu.

Nästa Pereparation part kommer o handla om Delar:

2wd o 4wd.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home