Monday, May 25, 2009

Sverigecupen Örebro - 2009

Skal köra rejset i år igen, förra året körde ja 4wd o det gick bra faktiskt, det var inga blåbär precis...Detta år kommer jag tyvärr skall jag säga att inte ha en enda tillstymelse till att kunna placera mig som jag sj vill. Efter noll träning så kommer det att bli på skoj, ser det som att bara få ha kört rejset...det sa ja iof om Söderhamn, men av personliga skäl vart det inte rejset av.

Nu e jag iallfall anmäld i 2 resp 4wd klasse, 2wd är nytt för mig på denna bana, o det är med ganska stora känslor ja ställer upp...då bilen uteslutande e framtagen för AStroturf/Greppiga banor..så ja får helt enkelt gör så gott ja kan, vilket ja iallfall aldrig kommer att acceptera då mina förberedelser e noll...

Jag kommer att bo på Quality Hotel intill bana i en liten holk :D

0 Comments:

Post a Comment

<< Home