Thursday, October 29, 2009

Funderingar inför Indörrs Halmstad 1/11

Det var väl ca 1 månad sedan o lite till sedan Matte A ringde till mig o frågade om ja kunde snajda till ett M18TP chassi, svaret va, visst men köp en Proobil direkt...Den går som en dröm fick ja höra o ja vart oerhört glad, eftersom ja några dar senare skulle ner o nöta en hel dag. Det resulterade i att ja nästan sålde allt,eftersom ja va så besviken på hur bilen gick. Några samtal bort o övertygandet var klart, vi gjorde en snabbtest, me ytterligare inst från Matte A o helt plötsligt gick bilen superduper!. Anmälan till Halmstad rejset gjorde jag samma stund som Matte A ringde för några veckor sen då o frågade just om ett Chassi...o i dag e ja oerhört glad för att han övertygade mig om att allt går o fixa!! Ja vet inte vad ja skulle gjort utan hans hjälp, den har varit overderlig, tack för detta Matte, i da så ere vi som kommer o åka ned till Halmstad i trupp, sen ansluter Asplund och Håkansson om ja inte minns fel. Som alltid, alltid har jag en ödmjuk inställning till all racing elelr d eja sysslar med, ltie av den klassiska "Svenska återhållsamheten" dock e jag iallfall övertygad om att det är rätt väg att gå. Att slänga ur sig något man får äta upp senare är inte min melodi, inte ens om ja vet att jag klarar av en viss sak. Halmstad rejset har ja som mälsättning att ha kul i, o inte bryta.

Kommer att rullande uppdatera bloggen med info från detta rejs, mer eller mindre lajv

0 Comments:

Post a Comment

<< Home