Saturday, July 24, 2010

4 Years of onlining and 1000 posts later.

USA/UK

Well what can i say but...Wooow..id never thougt that il be here until this day. I know that sometimes it pasts a few days almost a week before a post, but i have reasons for that. RC cars and all around are my hobby and i like to share with you guys. rc-xtreme is the main blogg for me, and besides this one i have a few others.. the lunchbox,ansman and some other, but they are just short-bloggs.

Mid 2010 ,late 2010 and season 2011 will be very interesting. As you all know i have ended my 2wd 1/10th driving, and sold off my S2 to Norway. My Atomic Carbon S4 is well taken care off and standing nicly on my shelf. If i do not find any car that fits me for 2011 i will not run anymore 1/10th. The S4 is a very rare car and i do not want to use it anymore, i will not sell it since i have so much parts for it.

Little sad with my blogging is that i work so much..i hope i can post a lot this week and coming week. My new PhatBODIES Chunk C2 will arrive Monday/Tusday, there will be a lot of pictures of thi machine. There is a few things that i will make for it, some Tp-Parts...

I will recive some parts for my Ansmann Macnum truck that will be overhauld to Bashing car. It will be shrouded with some. Losi Masher XL 320 series all around, on their shiny Disc rims..A Proline Chevy -72 lid and some 14mm HEX will be here to.

Later this or next week some 5000mah 30c lipo packs will be here to.


------------
SWE

Ojoj, massa US text, knappt nåe Svenska :)..men men, 4 år har jag varit online med denna blogg, vilket jag aldrig vågat drömma om :) över 1000 poster! lite mindre än en om dan...typ det e inte illa. Vissa dagar har det inte blivit något, som mest över en vecka innan en post kommer,Anledningen e enkel jag har barn o så jobbar jag mycket. Jag e dock tacksam för er läsare som finns kvar,som orkar. I sommar har det blivit en markant ändring, iom att jag lagt 1/10 tävlandet på hyllan för denna säsong. Orsaken till denna vänding e enkel, alla datum jag hade planerat in för rejs, ca 4 st utöver Örebro vart ändrade utan information.

Jag tror att ja e en av få bloggare av rc som fortfarande håller på här hemma?, vet att en del har startat, vissa håller på än,men sparsamt postande, vissa skapar o sedan faller de i glömska, tycker det är tragiskt. Man skyller alltid på att man inte har tid, men det har man alltid,ja e småbarnsfar, som jobbar konstant. Det tar 1-2minuter o skriva en rad, man vill juh trots allt locka läsare. Jag har fått min skara av läsare decimerad antar jag iom att jag har på senare tiden postat mindre frekvent. Men jag har alltid, alltid hävdat KVALITET före kvantitet =)

Well,well..i dagarna kommer min nya rejsbil en PhatBODIES Chunk C2, skall fotografera o uppdatera bloggen min så mycket ja hinner, tyvärr är det en väldans massa jobb åxå denna vecka. Helgen som kommer drar jag o Linus till Älvdalen så nå i helgen ere int tal om. Hur som haver hoppas att ni läsare fortfarande gillar de ja skriver, det e trots allt det lilla räkneverket som gör att ja vill posta, ser att nån iallafall läser den.

Mer saker e på G in, däck o fälgar samt kaross till min truck e beställda o bör no komma denna vecka.

Ha det gott

0 Comments:

Post a Comment

<< Home