Thursday, April 05, 2012

Hobbywing SCT PRO | Mini recension,första acket

Så nu har jag testat 2 ack, tyvärr fick ja fel piniong , så ja får vänta tills dom öppnar. Nu e drevningen åt pipan för hög, typ en enda stor trackbana skulle eventuellt passa denna drevning ;). Reglaget är som på vanligt Hobbywing vis , silkeslent och ger bra kraft! Banan i Enköping hos Minicars e känd för att vara väldigt hal, o det ha inte ändrats. Första acket gick till för att mjuka upp mig, andra acket pressade jag mer, o bilen är egentligen okörbar för hela motorsystemet me denna drevning levererar sällan skådad kraft. Jag körde faktisk till dump för att sätta press på sakerna, enligt min tempmätare uppmätte jag på

Motor: ca 85 grader
Reglage: ca 85 grader

OBS! Tänk på att bilen är helt fel drevad, därav den höga tempen. Jag har för avsikt att få tag i en 15T piniong och testa då med bättre temperaturer :)




- Posted using BlogPress from my iPhone

0 Comments:

Post a Comment

<< Home