Thursday, November 30, 2006

Sonix Lipo Celler..Bra eller XXX?

Nu har jag "bara" testat hemma med rejäla trottlingar ,gas o broms, fram o tillbaka...

Mitt omdömme om dessa BILLIGA celler är att dom förblir biliga, på pappret klarar dom faktiskt vettiga uttag.Men efter knappa 5 min gasande hemma så passerade tempen 34 grader, o hadde stigit ytterligare.

Vid bnkörning o Bash,fram o tilbaka med rejält gasande tror jag celelrna kommer att få kortat livslängd o eventuellt att bli förstörda. i Extrema fall kan dom ta eld...

Jag har övervägt för o nackdelar.

+

Sjukt billiga..
Sjukt små
Sjukt lätta

-

Enl min erfarenhet kommer dom inte att klara av de uttag vi vill åt i körning.
Dom är billiga, det betyder enl mig att dom har tummat på NÅGOT


Summa, jag skulle fundera både 1 och 2 gr innan man köper dessa o stoppar i sin bil.

Mitt tips är, E-power 1800mah 2s

0 Comments:

Post a Comment

<< Home