Sunday, December 24, 2006

Jul..Jul o mer Jul..eller skall vi säga (h)jul?

Va ett tag sedan jag uppdaterade Bloggen, och faktorerna har varit många.En av dom har varit tidsbristen, jag gör iprincip inget annat än att jobba och umgås med familjen. På rc-fronten har det hänt en hel del, bilar kommer o går..tomten va extra..eller ÄR tydligen extra snäll i år..Dock saknar jag fortfarande Genius30A o en Inline330 motor till min CarpetKilla..hoppas den kommer inom kort. Äve nen ACT Rx skal jag använda mig av, i min racer..

Hoppas på rejs i mellandagarna, får jag inte ihop min bil får ja norpa ett annat system, tyvärr kan INGEN av dessa mäta sig med det underbara Geniuset som jag har fixat från Skanehobby.se utan Jacob så skulle jag inte vara där jag är i dag, han är en oerhört trevlig herre som gör livet lättare för oss RC-fantaster...vill bara passa på att han har en hel del uppdaterat på sidan, massor av 1:18 o Revo...skynda fynda :D

Ha en trevlig Jul och ett gott nytt år

Ses år 2007

0 Comments:

Post a Comment

<< Home