Saturday, July 12, 2008

En liten tripp...

Lördag morgon...exakt 14 dagar sedan jag såg mina kära,älskade barn...Det är en lång tid den längsta dif jag varit ifrån mina barn, det har varit jobbigt vissa dagar, framförallt veckan jag va hemam helt solo, utan sambo och barn...då var det riktigt tungt. Min sambo kom hem i tisdags dvs för 4 dagar sedan, o vi har haft tid på oss att gör det vi inte kan,eller har svårt när barnen är med..Vi har gjort utflykter,resturangbesök osv..vandringar inne i stan mm.

I dag så hadde vi välla inget "monsterplanerat", utan "vi tat som de kommer"...Lena gick ut och tog en promenad, och jag donade lite...hon kom hem, o ja föreslog att vi äter frulle ute (frukost)..sagt o jort, vi hoppa på jonnarna o drog ner mot Märsta Centrum..Brödboden...55 kr o de va frull buffé mumms..




Sedan for vi vidare ut...satte oss på en bänk, löste lite korsord o glodde lite börds..




Vi bestämde oss för att se va som fanns längs spåret, mot Rosersberg.. (detta e mellan Märsta o rosers)


Ett "jättekast" modell stor...


Väl ute ur skogen, e vi vid "Krogsta"





Va skall ja säga?, en riktigt toppen dag har ja haft, det e så skönt att kunna cykla nåra min så e man på landet...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home