Sunday, July 06, 2008

A era is ending...

Japp, sålde min Atomic Carbon S2 i går lördag 5/7-2008 till en vän. Bilen kommer att hamna i bra händer.

Jag bestämde mig för några veckor sedan att skall man köra, så ere en klass man skall satsa på. Det betyder inte att ja tycker 2wd e skräp, det e ok, men inte mer...varför köra något man inte tycker e roligt? Att det skulle göra mig en bättre 4wd förare köper jag inte. Även om bilarna har 4 hjul så skiljer sig körstilen , 4wd passar mig bättre,framförallt tycker jag det är skojigt. Anledningen till at jag haft 2wd bil är för att vid större tävlingar på avstånd, så vill jag inte sitta o titta...inget annat.

Det är 100% 4wd buggy utomhus sommaren.

Det är 50% Touring inne vintern samt 1:18 offroad.

Jag hoppas inte, utan skall köra minst en 1:18 tävling i vinter, Halmstad,klippan alt V-8..det får vi se.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home