Tuesday, February 16, 2010

Exotek TEK18T

USA/UK

No i am not leaving the Xray TBG BG4 , i am using that model in the summertime outdoor on our Astroturf and maybe some other offroad tracks ?. Since all my other modells are AE based, i want to make it easy.. Ordered the new TEK18T chassi from Exotek
------------

SWE

Så, nu e bollen i rullning...nu ere 3e gången gillt att ja Kör RC18 =)...Valet föll på Exoteks nya T chassi, stickpack modell istället för bökiga saddlepack bilen..slipper o hela joxalamoxala...

Jag har faktiskt inte bestämt mig om ja skall anv mig av en RC18B ft bil...det e relativt mycket man inte anv i den, men ja vet inte...nackdelen e att LPH.com inte har assen hemma, utan bara thetoyz.

Jag kommer att sikta på lätt men stryktålg bil, dock kommer jag att gå emot strömmen o använda mig av Xray M18T Pros underbart fina Aluminium dämpare. Enda jag får göra är att byta främre dämparaxeln, till kortare alt köra limiters i dom. JAg har redan en upps FT dämpare liggandes, som dock e i av stort renoveringsbehov, men dom finns.

Ja, na ja vet inte, fundrade ett tag på...nu kom ja ihåg, ja har faktiskt no kvar min gamla custom lackade BJ4a kaross, dock e den inte vacker...trolige nen stock kaross blire.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home