Sunday, March 18, 2007

17/3 - Skarpnäck.

Kl ringde 08:00, allt hadde jag redan förberett dagen innan. Kaffe,kaffe o lite kaffe passade även på att innan jag hämtade Täng att tanka bilen. Runt 10 var vi på plats på "stubben" och det var rean en hel del bilar där, då det va upptakts möte 1:8 offroad.

Banan va lagd, en br sådan enl mig,emn andra höll inte med, vi flaxade til lite sköna platåer mm. Danne premiärade me sin XX4 och den funkade bra, som ett skått på rakan..sj körde jag min BG4 oden gick som en dröm, dock lite små strul(andra ggn den går på bana o allt inte e 100 klart) ackstopp ut ifrån chasit va för låga så acket trillar ut vid voltningar -Skal åtgärdas. Fläkt måste monteras på ett vettigt sätt eftersom allt är så åtslutande tray/kaross så blir den för varm...

Summan av de hela e att ja smälte 2 pinionger, io me att motorn passerade 75gr o dom är i plast,en styrspindel..ananrs är den helt överlägsen de andra små leksakerna. Tyvärr klev en på min bil utav misstag,Xray alutorn förstört,topdeck vart lite skadat. Skall nog beställa ett reserv chassi

1 vecka kvar till Tävling, hoppas att deltagandet blir tillräkligt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home